ALTINİĞNE RADYOFREKANS LAZER TEDAVİSİ

Altıniğne radyofrekans lazer son yıllarda en popüler olan ''Cilt Gençleştirme'' yöntemidir.

Bu Yöntemde;  mezoterapi, fraksiyonel lazer ve radyofrekans teknolojileri tek bir cihazda toplanmıştır.

Ameliyatsız Cilt Gençleştirme” teknolojilerinde gelinen son noktadır.

Sistemde tercih edilen özel tasarımlı altın kaplama mikro iğneler; cilt altını Radyo Frekans dalgalarıyla uyarır, cildin hedeflenen derinliklerine epidermal hasar meydana getirmeden; direkt orta deriye ulaşırlar. Bu uyarılar sayesinde Cildin kendisini iyileştirme, onarma ve kendini yeniden yapılandırma mekanizmları tetiklenmiş olur. Böylece kolejen ve elastik liflerin üretimi ve yeniden yapılanması sağlanmış olur. Yani bu işlemle kollajen sentezlenmesi sağlanır.

Buna bağlı olarak Altın İğne tedavisi cildin üst tabakasında hücre gelişim faktörlerini harekete geçirir; Yeniden Yapılanma mekenizması ile

-Ciltteki ton farklılıkları,

-Aktif Akne ve akne izlerinin tedavisi

-Genişlemiş gözeneklerin sıkılaştırılması

-Yara izleri

-Lekeler

-Cilt Gençleştirme ve Kırışıklık Tedavisi

-Boyun ve Dekolte Bölgesini Toparlama,

-Çene kontörünün belirginleşmesi

-Gıdı toparlama

-Çatlak Tedavisinde

-Kol ve Bacaklardaki Sarkmaların giderilmesinde

-Aşırı Terleme Tedavisinde kullanılmaktadır

ALTINİĞNE RADYOFREKANS LAZER TEDAVİSİ NASIL UYGULANIR

Rejeneresyon kapasitesinin yüksek olması ve iletim gücü yüksek olması nedeniyle altın başlıklı İğneler kullanılır. Bu başlıklar tüm yüzde gezdirilerek derinin altına radyofrekans lazer ışığı verilir. Bütün yüze belli bir derinliğe kadar ulaşan çok ince uçlu iğneler derinin altında yalancı bir hasar uyarısı yaratarak kişinin kendi kolajenini üretmesini tetikler. Aynı zamanda derinin altına radyofrekans ışığı vererek yeniden bir yapılanma ve rejenerasyon sağlanır. Cildin tonusunda belirgin artış, ciltte sıkılaşma, sarkan deride toparlanma, göz çevresindeki kırışıklarda belirgin düzelme, yüzdeki izlerde ve derin çizgilerde gözle görülür çok etkili bir iyileşme ve dirileşme gözlenir.

Gençleşmesi istenen her alana uygulanabilir. En çok yüze uygulanan altıniğne radyofrakans; göğüs V’si, boyun, el üzerine, kol içlerine, göbek üzerine (doğum yapmış çatlaklar ve gevşeme görülen karın üzerine), diz üstleri en çok uygulama yapılan alanlardır.

ALTINİĞNE RADYOFREKANS LAZER TEDAVİSİNİN AVANTAJLARI NELERDİR

Altın İğne yöntemi her mevsim uygulanabilir olması diğer Lazer Tedavilerine karşın büyük avantaj sağlar.

Özellikle yaz mevsiminde de uygulanabilmesi çok büyük avantajdır.

İşlem sonrasında yüzde soyulma olmaması hastanın konforu açısından önemlidir.

ALTINİĞNE RADYOFREKANS LAZER İLE NELER TEDAVİ EDİLİR

--Cilt gençleştirmede  de çok etkili bir yöntemdir.

--Çok etkili bir cilt gençleştirme yöntemi olduğu için; Ameliyatsız Yüz Gençleştirme İşlemi olarak da bilinir.

--Kırmızı yüz tedavisinde

--Akne Rozasea tedavisinde

--Sivilce Ve Sivilce izlerinin tedavisinde

--Cilt çatlaklarının (strialar) tedavisinde

Özellikle doğum sonrası gelişen karın çatlakları ve gevşemesinin tedavisinde, hızlı büyüme, çok kilo alıp verme sonrası gelişen çatlakların tedavisinde oldukça etkilidir. Kalça ve bacaklarda gelişen çatlakların tedavisinde de başarılı sonuçlar alınmaktadır.

--Skar dokusu, izler, ameliyat izlerinin tedavisinde de altıniğne radyofrekans son derece etkili bir tedavi yöntemidir.

AŞIRI TERLEME TEDAVİSİNDE ALTIN İĞNE RADYOFREKANS LAZER

Koltuk altı- El-Ayak Aşırı Terleme Tedavisinde botulinum toksini uygulamasıyla son derece etkili ve başırılı sonuçlar almaktayız. Ancak Aşrı terleme tedavisinde Botulinum Toksini geçici sonuçlar vermektedir. 6 ay maksimum 1 yıl sonra aşırı terleme olan bölgelerde yine terlemeler başlayacaktır.

Altın İğne Rdyofrekans Yöntemi ile Aşır Terleme Tedavisnde ise Sonuçlar kalıcıdır. Bu Aşırı Terleme problemi olan hastalar için oldukça iyi bir haberdir. Çünkü yaşam konforunu çok etkileyen bu durumdan kalıcı olrak kurtulmak hem hastalar için hemde doktorlar için yüzgüldürücü bir durumdur.