Gözaltı Morluk Tedavisi

GÖZ ALTI MORLUK TEDAVİSİ

Göz Altı Morluğu kişiyi yorgun ve yaşlı gösteren ve güzelliğini gölgeleyen ve Tedavisi kolay olmayan bir durumdur.

GÖZ ÇEVRESİ MORLUĞU NEDEN OLUR

Göz altı morluğu daha çok yapısal yani genetik olmakla birlikte;  uyku problemleri, televizyon ve bilgisayar ekranı karşısında uzun süre vakit geçirmek, çok çay-kahve içmek, sağlıksız beslenmek,çok sigara içmek  gibi çevresel faktörler de göz çevresi morluklarına neden olabilir. Genellikle göz altı torbalanmaları, çukurları ve kırışıklıkları ile beraber görülür.

GÖZ ALTI MORLUK TEDAVİSİ NASIL YAPILIR

Tedavi hastanın göz çevresinin morluğu ve yapısına göre şekillenir.

--Göz altına enjekte edilen  özel solüsyonlar

--Göz altına uygulanan özel peeling solusyonları

--PRP uygulaması

-Göz altı ışık dolgusu

--Altıniğne Radyofrekans , Fraksiyonel lazer

Göz altı morluk tedavisinde oldukça etkili yöntemlerdir. Bu yöntemlerden hangisinin uygulnacağı saece göz çevresindeki morluk derecesine göre değil göz çevresinin torbalanma, çökkünlük, aşırı kırışma, kuruluk gibi diğer durumlarla birlikte değerlendirilerek kişeye göre şekillenecektir.

Göz altı morluk tedavileri aynı zamanda antiaging etki göstererek deri altı kollajen tabakasını destekler. Yani morluk tedavisi yapılırken aynı zamnda göz çevresinde gözle görülür bi gençleşme sağlanmış olur.