GÖZ ALTI TORBALARININ TEDAVİSİ

Göz altı torbaları kişiyi yorgun yaşlı gösteren ve güzelliğini gölgeleyen bir durumdur.

Genellikle kişisel bir yatkınlıkla genetik özellikler nedeniyle göz altında yağ dokusunun birikimi ile oluşur.

Daha çok cerrahi tekniklerle alınan bu göz altı torbaları dermatolojik uygulamalarla da çözümlenebilmektedir.

Özel bir solüsyon ile bu yağ dukusunun yıkılması ile göz altı torbalarının etkili bir şekilde tedavisi mümkündür.

Göz Altı Torbalarının Tedavisiyle Yüzünüz çok daha genç ve dinamik bir görünüme kavuşur.

GÖZ ALTI TORBALARI NEDEN GELİŞİR

Göz altları ince dokuya sahip, oldukça hassas ve çabuk zarar görebilen bir bölge olduğu için, mimik hareketleriyle kırışma ve gevşeme diğer yüz bölgelereine göre daha kolay yaşlanır, kırışır ve torbalanabilir. Göz altı torbalanması kolajen dokunun zamanla çökmesine bağlı olarak da gelişebilir.

Göz ve çevresi en hassas bölgelerdendir. Göz altı torbalarını aldırmak isteyen ve bu bölgeye göz altı ışık dolgusu yaptırmak isteyen herkes çoğunlukla biraz endişelidir. Kolajen dokunun yaşlanmayla birlikte çöktüğü bu bölge  hastada genetik yatkınlık varsa veya hasta göz çevresi allerjik reaksiyonları sık geçiren bir hasta ise veya  böbrek, kalp hastalığı ,troid hastalıkları olan kişilerde göz altı torbalarının oluşumu daha kolay gelişir.

GÖZ ALTI TORBALARININ LAZER İLE AMELİYATSIZ TEDAVİSİ

Göz altı çok hassas bir bölgedir. Bu hassas bölgeye hassas dokunuşlar gerekir.
Göz altı torbalarının alınması  cerrahi olarak mümkündür. Ancak dünya üzerinde en zor yapılan ve bölgenin hassasiyeti sebebiyle iyileşme süreci en uzun süren operasyonlardan biridir. Dolayısıyla şu anada en etkili ve risksiz yol Göz altı torbalarının ameliyatsız lazerle düzeltilmesi işlemidir. Lazer teknolojisi bize bu imkanı sağlamaktadır. Bu tedaviyle Hem Göz altı torbaları düzeltilmiş olur hem de göz çevresi ciddi ölçüde gençleşir.