Mezoterapi ile Saç Dökülmesi ve Kellik Tedavisi

Home Mezoterapi ile Saç Dökülmesi ve Kellik Tedavisi

Mezoterapi ile Saç Dökülmesi ve Kellik Tedavisi

SAÇ DÖKÜLMESİ VE KELLİK NEDENLERİ

Saç dökülmesi çok sayıda sebebe bağlı olabilir.

Genel olarak Genetik Sebepli Saç Dökülmesi  ve Genetik Olmayan Saç Dökülmesi şeklinde ikiye ayrılarak incelenir.

Genetik olmayan saç dökülmelerinde en sık sebep stres olmakla beraber ;  bazı hastalıklara bağlı da saç dökülmeleri sıklıkla gelişir. En sık ; demir eksikliği anemisi, B12 , folik asit eksikliğine bağlı saç dökülmesi , tiroid hormonlarının çok yada az çalışmasına bağlı saç dökülmesi,  polikistik over hastalığı gibi birçok sebebe bağlı olarak saç dökülmeleri görülebilir. Burada saç dökülme şikayeti ile başvuran hastanın doğru tanısını ;doktorun muayenesi ve sorgulaması ve ardından yapılan tetkikler koydurur.  Yine hastanın kullandığı bazı ilaçlarda saç dökülmesine neden olabilir. Dolayısıyla hastanın kullandığı ilaçların da sorgulanması önemlidir.

SAÇ DÖKÜLMESİ TEDAVİSİNDE MEZOTERAPİ YÖNTEMİ

Saçlı Deri Mezoterapisi ; saçlı deriye saç köklerinin ihtiyacı olan aminoasitler, proteinler ve vitaminlerin ve saçlı deride kan akışını hızlandıracak maddelerin saç köklerine uygulanmasıdır. Saçlı Deri Mezoterapisi her tip saç dökülmesinde destek tedavi olarak uygulanabilen oldukça etkili bir tedavi yöntemidir.  Bazen temel tedavi olmakla  beraber; bazen sebebe yönelik yapılan tedaviye önemli bir destek tedavi olarak uygulanabilen çok efektif bir tedavi methodudur.

SAÇ DÖKÜLMESİ TEDAVİSİNDE MEZOTERAPİ NASIL UYGULANIR ?

Saç mezoterapisinde ; saçlı deriye gerekli görülen maddeler ince uçlu iğnelerle enjeksiyonlar şeklinde uygulanır. Düşünüldüğnün aksine çok ağrılı bir yöntem değildir. Çok sayıda vitaminler, peptidler,aminoasitler, saçlı deride kan dolaşımını arttırıcı maddeler saç köklerine direkt uygulanmış olur. Uygulama dökülme şiddetine göre 1-yada 2 hafta aralıklarala 4-10 seans olarak yapılabilir. Uygulamanın yapıldığı gün saçların yıkanmaması hastaya söylenmelidir.  Saçlı deri mezoterapisinden 2-4 seans sonrasında saç dökülmesinde belirgin azalma ve yeni saç çıkışları görülmeye başlar.

SAÇ DÖKÜLMESİ TEDAVİSİNDE MEZOTERAPİ NASIL UYGULANIR ?

Saç mezoterapisinde ; saçlı deriye gerekli görülen maddeler ince uçlu iğnelerle enjeksiyonlar şeklinde uygulanır. Düşünüldünün aksine çok ağrılı bir yöntem değildir. Çok sayıda vitaminler, peptidler,aminoasitler, saçlı deride kan dolaşımını arttırıcı maddeler saç köklerine direkt uygulanmış olur. Uygulama dökülme şiddetine göre 1-yada 2 hafta aralıklarala 4-10 seans olarak yapılabilir. Uygulamanın yapıldığı gün saçların yıkanmaması hastaya söylenmelidir.  Saçlı deri mezoterapisinden 2-4 seans sonrasında saç dökülmesinde belirgin azalma ve yeni saç çıkışları görülmeye başlar.

KADINLARDA SAÇ DÖKÜLMESİ TEDAVİSİNDE MEZOTERAPİSİ NASIL YAPILIR ?

Kadınlarda saç dökülmesinin en sık nedenleri arasında demir eksiliği anemisi ve tiroid hormonlarının az yada çok çalışması gelir.  Bu hastalıklar saçların hem dökülmesine yol açar;  hem de saç köklerini kurutarak  saçların çok cansız ve zayıf olmasına neden olur. Dolayısıyla kadınlardan mezoterapiye talep daha fazladır. Saç köklerine yapılan enjeksiyonlarla saçların dökülmesi önlenir ve saç köklerinin canlanması güçlenmesi de sağlanmış olur. Bu amaçla saç köklerini besleyen vitamin, mineral ve amino asit karışımlarından elde edilen özel karışım mezoterapi solüsyonları saç köklerine enjekte edilir.

ERKEKLERDE SAÇ DÖKÜLMESİ TEDAVİSİNDE MEZOTERAPİSİ NASIL YAPILIR ?

Erkeklerde  saç dökülmesinin  en sık nedeni– Erkek Tipi Saç Dökülmesi– dediğimiz ”genetik faktörler” ve ”erkek olmaya bağlı- hormonal nedenli ” saç dökülmesidir.  Genetik nedenli  saç dökülmeleri genellikle 20’li yaşlarda başlar ve 40- 50 yaşlarına  kadar devam eder. Hastaya verilecek topikal solüsyonlar , ağızdan alınacak ilaç tedavileri ve şampuan desteği ile birlikte hastaya uygulanacak Saçlı Deri Mezoterapisi ile hastanın saç dökülme şikayeti önemli ölçüde durur ve yeni saç çıkışları etkin bir şekilde başlar.  Saçlı Deri Mezoterapisi yöntemiyle saç kökleri oldukça kuvvetlendirir. Erkelerde saç dökülmesi kadınlardan farklı olduğu için mezoterapi desteği daha uzun süre ile yapılırsa tedavi etkinliği de o kadar iyi olacaktır.

SAÇ DÖKÜLMESİ TEDAVİSİNDE PRP YÖNTEMİ

PRP uygulamasında ise kişinin kendi kanı alınır ve santrifüj edilir. Ve santrifüj işleminden elde edilen, vücudun kendini iyileştirme gücünü kuvvetlendiren büyüme faktörlerini içeren trombositler saça enjekte edilir. Bu şekilde saç kökleri uyarılarak saç dökülmesi durdurulur ve yeni ve çok daha güçlü yeni saç çıkışları uyarılmış olur. PRP Yöntemi saç dökülmesinde çok sık başvurulan ve çok etkili sonuçlar alınan en iyi saç dökülme tedavilerinin başında gelmektedir

SAÇ DÖKÜLMESİ TEDAVİSİNDE PRP YÖNTEMİ KAÇ SEANS SÜRER ?

Saç dökülmesi tedavisine her hastanın verdiği cevap farklıdır. Saç dökülmesi tedavisnde PRP uygulaması ortalama 5-10 seans sonrası oldukça başarılı sonuçlar vermektedir. Saç dökülmesi tedavisi sabır isteyen ve uzun soluklu bir tedavidir. PRP Tedavisi oldukça etkili bir yöntemdir. Çok sık başvurulan ve en iyi sonuçların alındığı tedavi yöntemlerinin başında gelmektedir.

SAÇ DÖKÜLMESİ TEDAVİSİNDE KÖK HÜCRE TEKNİĞİ

Bu Yöntemde kulak arkasından sağlam saç köklerininde bulunduğu 3 alandan punch biyopsi ile parça alınır ve bu alınan parçalar santrifüj edilip bir dizi işlemden geçirildikten sonra saç dökülmesinin olduğu yerlere mezoterapi tekniğiyle enjekte edilir. Saç dökülmesinde kök hücre tedavisi oldukça etkili çok başarılı sonuçlar aldığımız bir yöntemdir

SAÇ DÖKÜLMESİ TEDAVİSİNDE KÖK HÜCRE UYGULAMASI KAÇ SEANS YAPILIR ?

Saç dökülmesi tedavisinde kök hücre uygulaması genellikle tek seans uygulanmakla beraber 2. yada 3. seanslarda hastadan alınan sonuçlara bağlı olarak yıllık aralıklarla yapılabilir.

SAÇ DÖKÜLMESİ TEDAVİSİ FİYATI?

Saç dökülmesi tedavisi fiyatı, saç dökülmesi tedavisi için uygulanacak yönteme göre değişmektedir.Saç dökülmesi tedavisi hakkında bilgi almak için 0212 215 54 99 numaralı telefondan bilgi alabilirsiniz.