Altın İğne Radyofrekans

Home Altın İğne Radyofrekans

Altın İğne Radyofrekans

Altın İğne Tedavisi

Altıniğne radyofrekans lazer son yıllarda en popüler olan ”Cilt Gençleştirme” yöntemidir.

Bu Yöntemde;  mezoterapi, fraksiyonel lazer ve radyofrekans teknolojileri tek bir cihazda toplanmıştır.

“Ameliyatsız Cilt Gençleştirme” teknolojilerinde gelinen son noktadır.

Sistemde tercih edilen özel tasarımlı altın kaplama mikro iğneler; cilt altını Radyo Frekans dalgalarıyla uyarır, cildin hedeflenen derinliklerine epidermal hasar meydana getirmeden; direkt orta deriye ulaşırlar. Bu uyarılar sayesinde Cildin kendisini iyileştirme, onarma ve kendini yeniden yapılandırma mekanizmları tetiklenmiş olur. Böylece kolejen ve elastik liflerin üretimi ve yeniden yapılanması sağlanmış olur. Yani bu işlemle kollajen sentezlenmesi sağlanır.

Buna bağlı olarak Altın İğne tedavisi cildin üst tabakasında hücre gelişim faktörlerini harekete geçirir;

Cildin Kendini Yeniden Yapılandırma,Onarma mekanizmasını harekete geçirere;

-Cilt Gençleştirme ve Kırışıklık Tedavisi

-Boyun ve Dekolte Bölgesini Toparlama

-Çene kontürünün belirginleşmesi

-Gıdı toparlama

-Aktif Akne ve akne izlerinin tedavisi

-Genişlemiş gözeneklerin sıkılaştırılması

-Yara izlerinin Tedavisi

-Leke Tedavisi

-Çatlak Tedavisi

-Kol ve Bacaklardaki Sarkmaların giderilmesinde

-Cilt Tonunun Eşitlenmesi

-Aşırı Terleme Tedavisinde kullanılmaktadır

ALTIN İĞNE RADYOFREKANS LAZER TEDAVİSİ

Rejeneresyon kapasitesinin yüksek olması ve iletim gücü yüksek olması nedeniyle altın başlıklı İğneler kullanılır. Bu başlıklar tüm yüzde gezdirilerek derinin altına radyofrekans lazer ışığı verilir. Bütün yüze belli bir derinliğe kadar ulaşan çok ince uçlu iğneler derinin altında yalancı bir hasar uyarısı yaratarak kişinin kendi kolajenini üretmesini tetikler. Aynı zamanda derinin altına radyofrekans ışığı vererek yeniden bir yapılanma ve rejenerasyon sağlanır. Cildin tonusunda belirgin artış, ciltte sıkılaşma, sarkan deride toparlanma, göz çevresindeki kırışıklarda belirgin düzelme, yüzdeki izlerde ve derin çizgilerde gözle görülür çok etkili bir iyileşme ve dirileşme gözlenir.

Gençleşmesi istenen her alana uygulanabilir. En çok yüze uygulanan altıniğne radyofrakans; göğüs V’si, boyun, el üzerine, kol içlerine, göbek üzerine (doğum yapmış çatlaklar ve gevşeme görülen karın üzerine), diz üstleri en çok uygulama yapılan alanlardır.

ALTIN İĞNE RADYOFREKANS LAZER NASIL UYGULANIR ?

Uygulama öncesi cildi yumuşatmak ve ağrıyı azaltmak için, yaklaşık 30 dakika süren özel bir cilt bakımı ve anestezik krem uygulaması yapılır.

Kişiye özel başlık sisteme takılır ve uygun dozlar belirlenir.

Uygulama problemli bölgelere birden fazla geçişler yapılarak tamamlanır. En sık yüz ve boyun bölgesine uygulama yapılır.

İşlem yaklaşık 30-45 dakika arası sürer

ALTIN İĞNE TEDAVİSiNDEN SONRA NELER OLUR ?

İşlem sonrası ilk 5-6 saat ciltte yoğun kızarıklıklar oluşur.

Takip eden 24 – 72 saat arasında ise kızarıklıklar, pembeleşmeye başlar.

İşlemden sonra 3-4 gün yara bakımı sağlayan nemlendirici krem ve güneş koruyucular kullanılmalıdır.

İşlemden sonraki gün banyo, deniz ve güneş banyosu yapılması sakıncalıdır.

ALTIN İĞNE RADYOFREKANS LAZER İLE NELER TEDAVİ EDİLİR?

Altıniğne radyofrekans tedavisi

Cilt gençleştirmede  de çok etkili bir yöntemdir.

Çok etkili bir cilt gençleştirme yöntemi olduğu için; Ameliyatsız Yüz Gençleştirme İşlemi olarak da bilinir.

Kırmızı yüz tedavisinde

Akne Rozasea tedavisinde

Sivilce Ve Sivilce izlerinin tedavisinde

Cilt çatlaklarının (strialar) tedavisinde

Özellikle doğum sonrası gelişen karın çatlakları ve gevşemesinin tedavisinde, hızlı büyüme, çok kilo alıp verme sonrası gelişen çatlakların tedavisinde oldukça etkilidir. Kalça ve bacaklarda gelişen çatlakların tedavisinde de başarılı sonuçlar alınmaktadır.

Skar dokusu, izler, ameliyat izlerinin tedavisinde de altıniğne radyofrekans son derece etkili bir tedavi yöntemidir.

Aşırı terleme altın iğne ile kesin ve kalıcı olarak tedavi edilebilir

ALTIN İĞNE İLE CİLT GENÇLEŞTİRME

Bana sıkça Altın iğne cilt gençleştirmede gerçekten çok etkilimidir ? diye soruluyor. Gerçekten altıniğne cilt gençleştirmede çok etkili çok başarılı sonuçlar aldığımız bir lazerdir. Altın uçlu iğnelerden oluşan başlık tüm yüzde yada gençleştirilmek istenen bölgede gezdirilir. Bu iğneler orta dermise batarlar ve orada kollejen sentezleyen hücre olan fibroblastları uyarırlar. Fibroblastlastların uyarılmasıyla deri altınada yoğun bir kollajen sentezlenir ve cildimiz ciddi ölçüde yeniden yapılanır ve geçleşir. Altıniğne son yüz yılda üretilmiş çok etkili bir cilt gençleştirme uygulamasıdır. Sadece yüzde değil , boyun,dekolte, gğüs V si , el üzerleri ve vücutta gençleşmesini istediğimiz tüm alanlara Altıniğne uygulayabiliriz.

ALTIN İĞNE İLE SİVİLCE VE SİVİLCE İZİ TEDAVİSİ

Altın iğneyi ben kliniğimde en sık sivilce ve sivilce izi tedavisnde kullanıyorum. Altın iğnenin sebum sentezini ciddi azaltığını yağ sentezini dengelediğini biliyoruz. O sebeple altın iğne benim için akne ve akne izlerinin tedavisinde şu anda birinci sırda geliyor. Sivilce izlerinin ve sivilceye bağlı yüze oluşan lekelerin tedavisinde de altın iğne oldukça etkilidir.

ALTIN İĞNE İLE KILCAL DAMAR TEDAVİSİ

Yüzdeki ; yanaklardaki ve burun kenarlarındaki kılcal damarların tedavisinde de altın iğne ile oldukça başarılı sonuçlar alıyoruz.

ALTIN İĞNE İLE KIRMIZI YÜZ TEDAVİSİ

Kırmızı Yüz Neredeyse tedavisi olmayan bir durumdu. Çok sayıda hasta bu durumdan çok muzdarip ve bizimde tedavi de zorlandığımız bir durum iken; kırmızı yüz tedavisinde de altın iğne yine çözüm oldu. Yüzeysel kılcal damarları da yok ederek kırmızı yüzü altın iğne ile tedavi edebiliyoruz.

ALTIN İĞNE İLE AKNE ROZASEA - ROZA -GÜL HASTALIĞI TEDAVİSİ

Akne roza yüzde kızarıklık, kırmızı yüz, yüzeysel kılcal damar çatlakları ve sivilcelerin eşlik ettiği normal akne den farklı bir durumdur. Tedavide doktorun önereceği kremler ve antibiyotik tedavilerinin yanı sıra altın iğne; akne roza -yüzde gül hastalığının tedavisinde mucizevi bir çözüm olmaktadır. Altın iğne Hem kırmızı yüzü, hem yüzdeki kılcal damarları, hem de sivilceleri tedavi ederek hastaların yüzünü güldürür.

ALTIN İĞNE İLE LEKE TEDAVİSİ

Altın iğne lazer yüzdeki inatçı lekelerin ve renk tonu eşitsizliklerinin giderilmesinde de oldukça etkilidir. Leke tedavisinde diğer tedavilerle kombine edildiğinde PRP , mezoterapi, kök hücre gibi çok daha başarılı sonuçlar alınabilir.

ALTIN İĞNE İLE ÇATLAK TEDAVİSİ

Çatlak tedavisi oldukça zor bir durumdur. Dokular birbirinden ayrıldıktan sonra onları bir araya getirmek oldukça güç olabilmektedir. Kendi deneyimlerime dayanarak diyebilirim ki çatlak tedavisinde altın iğne ancak kombine tedavilerle sonuç alınabilir. Bu kombine tedavinin en önemli basamağı Altın iğnedir. Altın iğne yoğun kollajen salgılanmasını sağlayarak dokuların kendini yenileme mekanizmasını harekete geçirir. Bu tedaviye fraksiyonel lazer, mezoterapiler , kimyasal peeling, PRP , kök hücre tedavileri eklenince çatlak tedavisinden daha verimli bir sonuç alabiliriz.

ALTIN İĞNE İLE İZ - SKAR TEDAVİSİ

Ameliyat izleri, sezeryan izleri, yara yanık izleri , eski skarar çok sayıda insanın hayatında kozmetik ve ruhsal sıkıntılara yol açmaktadır. Altın iğne mucizesi bu noktada da yardımımıza yetişerek iz tedavinde çok başarılı sonuçlar almamıza yardımcı olmaktadır.

AŞIRI TERLEME TEDAVİSİNDE ALTIN İĞNE RADYOFREKANS LAZER İLE KALICI ÇÖZÜM

Koltuk altı- El-Ayak Aşırı Terleme Tedavisinde botox uygulamasıyla son derece etkili ve başarılı sonuçlar almaktayız. Ancak Aşrı terleme tedavisinde Botoks geçici sonuçlar vermektedir. 6 ay maksimum 1 yıl sonra aşırı terleme olan bölgelerde yine terlemeler başlayacaktır.

Altın İğne Radyofrekans Yöntemi ile Aşırı Terleme Tedavisinde ise Sonuçlar kalıcıdır. Bu Aşırı Terleme problemi olan hastalar için oldukça sevindirici ve iyi bir haberdir. Çünkü yaşam konforunu çok etkileyen bu durumdan kalıcı olarak kurtulmak hem hastalar için hemde doktorlar için yüz güldürücü bir durumdur.

Aşırı Terleme bu problemi yaşayan insanlar için gerçekten yaşam konforunu çok ciddi etkileyen zorluklar ve problemler yaratan bir durumdur..Dolayısyla Lazer ile bu Aşırı Terlemenin kalıcı çözümü hastalar için çok sevindirici bir haberdir.

Altıniğne Radyofrekans Lazer ile aşırı terleme tedavisinde oldukça başarılı kalıcı  sonuçlar almaktayız.

ALTIN İĞNE İLE DERMAPEN ARASINDAKİ FARK NEDİR ?

Altın iğne oldukça gelişmiş bir lazer sistemidir. Dermapen de; altın iğne kadar olamasa da çok sayıda dermatolojik ve kozmetik problemin çözülmesinde bizler yardımcıdır. Ama altın iğne çok daha sofistike bir lazer sistemidir.

ALTIN İĞNE TEDAVİSİ NEKADAR SÜRER ?

Ortalama 25-30 dakika kadar sürer.

ALTIN İĞNE İŞLEMİ AĞRILI MIDIR ?

Uygulama esnasında ağrı hissedilebilir. Bu ağrı işlem öncesi uyguladığımız lokal anestezik kremlerle daha da hafifletilebilir.

ALTIN İĞNE KAÇ SEANS YAPILIR ?

Seans sayısı ve aralıkları hastaya ve tedavi ettiğimiz duruma bağlı olarak değişir.

ALTIN İĞNE RADYOFREKANS LAZER FİYATI NEDİR?

Altın iğne radyofrekans lazer fiyatı , altın iğne radyofrekans tedavisinin hangi bölgeye ve ne amaçla yapılacağına bağlı olarak değişmektedir. Altın iğne radyofrekans lazer tedavi fiyatları için 0212 215 54 99 numaralı telefondan bilgi alabilirsiniz.

ALTIN İĞNE LAZER YAZIN YAPILIR MI ?

Evet cilt yüzeyinde bir hasar oluşmadığı için yazın da rahatlıkla yapılabilir.

sadece bronz tene uygulamıyoruz ve işlem sonrasında hemen bir güneş tatili programı varsa uygulama yapmıyoruz.

Yani her mevismler altın iğne uygulamsı yapılabilmekterdir.

ALTIN İĞNE İŞLEMİNİN YAN ETKİSİ VAR MIDIR ?

Altın iğne uygulaması yapılan alanlarda hafif kırmızılık, hafif şişlikler görülebilir. Bu durum da kısa süre içerisinde ve kendiliğinden geçmektedir.

ALTIN İĞNE RADYOFREKANS LAZER TEDAVİSİNİN AVANTAJLARI NELERDİR ?

Altın İğne Radyofrekans Lazer yöntemi her mevsim uygulanabilir olması diğer Lazer Tedavilerine karşın büyük avantaj sağlar.

Özellikle yaz mevsiminde de uygulanabilmesi çok büyük avantajdır.

İşlem sonrasında yüzde soyulma olmaması hastanın konforu açısından önemlidir.