Botox

Home Botox

Botox

Botox Uygulaması nedir?

Botilinum toksin yanlış bilinenin aksine ” Yılan Zehiri ” değildir.

Clastridium Botilinum  denilen bir bakterinin toksinidir.

Botoks  doğru uygulandığında dermatolojide cilt gençleştirmede halen altın standartlar arasındadır.

Özellikle Mimiklere bağlı oluşan kırışıklıkların tedavisinde birinci sıradadır

BOTOKS HANGİ BÖLGELERE YAPILIR ?

Göz Çevresi , Kaş arası,  Alın, Boyun, Ağız Çevresi, Dekolte Çizgileri, Burun Üzerindeki Çizgiler

Bu alanlardaki Kırışıklıklarının tedavisinde Botox oldukça etkilidir.

Ayrıca botoks; Aşırı terleme tedavisinde kalıcı ve kesin oldukça etkili bir yöntemdir.

Diş sıkma,diş gıcırdatma tedavisinde masseter botoksu ; masseter kasına yapılarak gece diş sıkma ve diş gıcırtdatmayı botoks ile tedavi edebiliriz.

Migren tedavisinde botoks; İlaçlara cevap vermeyen şiddetli başağrıları migren tedavisinde de özel noktalara yapılan botoks bazı hastalarda oldukça iyi sonuç vermektedir.

https://www.vapesshop.pl/ for sale to create truly professional high-level convoluted functionality pay attention to. supply cheap vapesstores.es vape. reddit replicas relojes passed down the entire incredible neoclassical structure, but as well as to qualify for the present-day reasons. best replica audemars piguet provided here are crafted following the original ones meticulously. offer a wide selection of the top quality audemars piguet replica. precise specs are known as the points with regards to high quality https://www.perfectrichardmille.com/. precise specs are known as the points with regards to high quality iqosvape.com vape. https://www.liverpool-fc.ru/ with fast shipping worldwide and 1 year warranty on all watches. a new yvessaintlaurentreplica.ru replica yves saint laurent online.

BOTOKS UYGULAMASI NASIL YAPILIR ?

Botox uygulama öncesi hastanın yüzündeki kas yapısı incelenmelidir. Her hastanın yüz yapısı farklı olacağından uygulama kişiye özel olmalıdır. Hastaya gülmesi yada kaş çatması söylenerek uygulamanın yapılacağı mimik kasları belirlenebilir. Uygulamadan önce ağrı olmaması için anestezik kremler sürülebilir.  Genellikle botox uygulamaları 15-20 dakika içinde tamamlanır.

BOTOKS ETKİSİNİ NE ZAMAN GÖSTERİR ?

Botoks uygulama yapıldıktan 3 -7 gün arasında etkisini gösterir.

BOTOKSUN ETKİ SÜRESİ NE KADARDIR ?

Botox etki süresi kişiye göre farklılıklar gösterir. İleri yaşlarda ve çok mimik kullanan kişilerde Botoksun etki süresi azalmaktadır. Botox uygulaması çok sık yaptıran kişilerde de etkinlik süresi yıllar içinde kısalmaktadır. Botoksun ortalama etkinlik süresi 4- 6 aydır.

BOTOKSUN YAN ETKİSİ VAR MIDIR ?

Botoks denetimli uzman hekimler tarafında yapıldığında hiçbir yan etkisi olmayan bir uygulamadır. Ancak uzman olamayan bu işlemleri yapmaya yetkili olmayan kişiler tarafınfdan yanlış noktalara yapılmaması gereken yerlere yapıldığında göz kapağı düşüklüğü, yüzde bir tarafa çekmeler, asimetriler, kaşalrın yuakrıya doğru kalkması gibi istenmeyen durumlar yaşanabilir. Ama uzman ve deneyimli bir doktor için oldukça kolay bir uygulamadır.

Cilt gençleştirme ve yüze yeniden bir dinamizm kazandırmada Uygulanan Botoks aynı zamanda sşırı terleme , migren tedavisinde ve diş ıcırdatma-diş sıkma  Tedavilerinde de etkili bir şekilde kullanılmaktadır.

AŞIRI TERLEME TEDAVİSİNDE BOTOKS

El-Ayak-Koltuk Altı Aşırı Terleme Tedavisinde Botoks çok etkili bir tedavi yöntemdir. Uygulama Alanına 1cm aralıklarla enjekte edilen Botoks o bölgedeki aşırı terlemeyi çok etkili bir şekilde durdurur.

Ancak Botoksun aşırı terleme üzerindeki etkileri geçicidir. 1yıla kadar uzayan bir sürede botoks aşırı terlemeyi baskılayabilir. Hala aşırı terleme tedavisinde en sık tercih edilen yöntem botoks uygulamasıdır.

Aşırı terleme tedavisinde diğer tedavi yöntemi ise altıniğne lazer tedavisidir. Altıniğne lazer aşırı terleme tedavisnde kesin ve kalıcı bir tedavi sunduğu için çok sayıda aşırı terlemesi olan hasta artık altın iğne lazer yöntemini tercih etmeye başlamıştır.

Altıniğne lazer kalıcı bir çözüm sunduğu için aşırı terleme problemi yaşayanlar için oldukça ümit verici güzel bir haberdir.

DİŞ SIKMA VE DİŞ GICIRDATMA TEDAVİSİNDE BOTOKS UYGULAMASI - MASETER BOTOKSU

Diş sıkma ve diş gıcırdatma hem dişlere zarar verirken hem de masseter kasları dediğimiz çene kaslarının kalınlaşmasına yol açarak yüzün daha köşeli görünmesine yol açar. Gece diş sıkma diş gıcırdatma aynı zamanda dişlere ciddi zarar verebilen bir durumdur. Masseter kasına yapılan botoks uygulaması ile diş sıkma ve diş gıcırdatma problemi ortadan kalkar ve yüzde gelişen şekil bozuklukların önüne geçilmiş oluruz hem de diş sağlığımızı korumuş oluruz.

MİGREN TEDAVİSİNDE BOTOKS UYGULAMASI

Migren tedavisinde botoks ; özellikle ilaç tedavisine cevap vermeyen hastalar için iyi bir alternatif tedavidir. Deneyimli uzman hekimler tarafından migren tedavisi için özel olan uygulama bölgelerine botoks uygulandığında migren ataklarının azaldığı görülmüştür.

BOTOKS FİYATI ?

Botoks etkili kremler, botoks kremi, masseter botoksu , diş sıkma için botoks ,diş gıcırdatma tedavisi botox,botoks  fiyatları  hakkında bilgi almak için 0212 215 54 99 numaralı telefonla iletişime geçebilirsiniz.