Deri Kistlerinin Tedavisi

Home Deri Kistlerinin Tedavisi

Deri Kistlerinin Tedavisi

Deri kistleri; içi sıvı, irin veya diğer bir madde ile dolu olan, kapalı lezyonlardır.

Deride görülen kistlerin büyük bir kısmı Yağ Kistleri ve Abselerdir.

Kanser oluşumu içermezler. Deri kanserine dönüşüm riskleri yoktur. Kistler, deri yüzeyinin altında küçük bir bezelye tanesi gibi hissedilirler. Deri Kistleri genellikle deri enfeksiyonlarının veya yağ yapan salgı bezlerinin tıkanmasının bir sonucu olarak gelişirler.

DERİ YAĞ KİSTLERTİNİN VEYA DERİ ABSELERİNİN ÇIKARILMASI TEDAVİSİ

Deri kistleri; içi sıvı, iltihap veya yağ ile dolu olan, kapalı doku keseleridir. Deri Kistleri  deri yüzeyinin altında küçük bir bezelye tanesi gibi yada daha büyük ağrı veren hareketli yada sabit ele gelen lezyonlar şeklinde hissedilirler. Deri Kistlerinin tanısı konulduktan sonra çıkarılmaları esas tedavidir.

Eğer tanı abse ise öncelikle antibiyotik tedavisi ve topikal tedavilerle enfeksiyon baskılanıp abse drenajı yapılırsa çok daha sağlıklı tedavi tamamlanmış olacaktır.

Eğer tanı yağ kisti ise yine lezyon alanı lokla ansetezi ile uyuşturulduktan sonra lezyonun büyüklüğüne uygun bir kesi yapılır. Kistin içindeki yağ dokusu tamamen çıkarıldıktan sonra esas olarak bu yağ dokusunu içinde barındıran kesenin çıkarılması ile tedavi tamamlanır.

DERİ KİSTLERİ İLE İLGİLİ YANLIŞ İNANIŞLAR

Deri kistleri kansere dönüşmezler. Ayrıca Kistin yakınında olduğu organa hiçbir zararı yoktur. Örneğin saçlı derideki bir yağ kisti alındığında ”beynime bir şey olur mu”  Olmaz !!! yağ kisti bir kese içinde ve yüzeyseldir. yakın olan lezyona hiçbir zarar vermez. Aksine Orada çıkarılmadan beklemesi  ileriki zamanlarda bakteriyel enfeksiyona dönüşme sorun yaratma potansiyeli taşımaktadır.

DERİ KİSTLERİ TEDAVİSİ FİYATI?

Deri kistleri tedavi fiyatı,abse tedavisi fiyatı hakkında bilgi almak için 0212 215 54 99 numaralı telefondan bilgi alabilirsiniz.