Göz Altı Morluk Tedavisi

Home Göz Altı Morluk Tedavisi

Göz Altı Morluk Tedavisi

Göz altı morluğu kişiyi yorgun ve yaşlı gösteren ve güzelliğini gölgeleyen ve aslında tedavisi olan bir durumdur.

GÖZ ÇEVRESİ MORLUKLARI NEDEN OLUR ?

Göz altı morluğu daha çok yapısal yani genetiktir.

Uyku problemleri

Televizyon ve bilgisayar ekranı karşısında uzun süre vakit geçirmek

Çok çay-kahve içmek

Sağlıksız beslenmek

Çok sigara ve alkol tüketmek

Göz çevresinde tekrarlayan allerjiler

Stres altında olmak

Yaşlanmak göz çevresi morluklarına neden olabilir.

Genellikle göz altı morlukları ; göz altı torbalanmaları, çukurları ve kırışıklıkları ile beraber görülür.

GÖZ ALTI MORLUK TEDAVİSİ NASIL YAPILIR ?

Tedavi hastanın göz çevresinin morluğu ve yapısına göre şekillenir.

–Mezoterapi ile göz altı morluk tedavisi

–Kimyasal peeling yöntemi ile göz altı morluk tedavisi

–PRP yöntemi ile göz altı morluk tedavisi

–Göz altı ışık dolgusu ile  göz altı morluk tedavisi

–Altıniğne radyofrekans lazer ile göz altı morluk tedavisi

–Fraksiyonel lazer ile göz altı morluk tedavisi

Bu yöntemlerle göz altı morluk tedavisinde oldukça başarılı sonuçlar almaktayız. Bu yöntemlerden hangisinin uygulanacağı sadece göz çevresindeki morluk derecesine göre değil göz çevresinin torbalanma, çökkünlük, aşırı kırışma, katlanma, göz kapaklarındaki düşme ,kuruluk gibi diğer durumlarla birlikte değerlendirilerek hastaya göre şekillenecektir. Buna göz altı morluk tedavisiyle özellikle ilgilenen cilt doktorunuz karar verecektir.

Göz altı morluk tedavileri aynı zamanda antiaging etki göstererek deri altı kollajen tabakasını da desteklediği için hastayı oldukça mutlu eden tedavilerdir.

Yani göz altı morluk tedavisi yapılırken aynı zamnda göz çevresinde gözle görülür bi gençleşme sağlanmış olur.

GÖZ ALTI MORLUK KREMİ GERÇEK BİR TEDAVİ SAĞLAYABİLİR Mİ ?

Bana sıklıkla sorulan en iyi gözaltı morluk kremi nedir ? Göz altı morlukları için piyasada çok sayıda krem vardır ama kremle bu durumu tedavi etmek neredeyse mümkün değildir. İçerisinde K vitamini bulunan kremler ve Her sabah 50+ güneş koruyucu kullanmak ise mutlaka faydalı olacaktır.

GÖZ ALTI MORLUKLARINA UYGULAYABİLECEĞİNİZ DİĞER TEDAVİ YÖNTEMLERİ NELERDİR ?

• Her gün 8 veya 10 bardak su için
• Uygun ve yeterli miktarda uyku almaya çalışın.
•Gözlerinizi ovuşturmamaya gayret edin. Gözleri sık ovuşturmak gözaltındaki kan damarlarının genişlemesini sağlayarak koyu renkli mor halkaların oluşmasına neden olabilir.
• Her gün uyumadan önce göz makyajınızı temizlemeye dikkat edin.
• Güneşte çok fazla durmamaya gayret edin.
• Ne yediğinize dikkat edin. A, C ve E vitaminleri açısından zengin olan yiyeceklerden daha fazla tüketin.
• Tütün ve alkol tüketmekten kaçının. Alkol ve tütün ürünleri cilt hücrelerine zarar verdiğinden dehidrasyona yol açar ve cildinizin zayıflamasına, göz çevrenizin morarmasına neden olabilir.

GÖZ ALTI MORLUK TEDAVİSİ FİYATI?

Göz altı morluk tedavisi yöntemleri ve göz altı morluk tedavisi fiyatı hakkında bilgi almak için 0212 215 54 99 numaralı telefonla iletişime geçebilirsiniz.