Lazer ile Vajinal Daraltma-Lazerle Vajina Sıkılaştırma

Home Lazer ile Vajinal Daraltma

Lazer ile Vajinal Daraltma

LAZERLE GENİTAL BÖLGE ESTETİĞİ VEYA VAJİNA SIKILAŞTIRMA-VAJİNA DARALTMA

Hepimiz Yaşlanıyoruz. Sadece yüzümüz değil tüm organlarımız da yaşlanıyor. Vajinamız da tüm diğer organlarımız gibi zamanla yaşlanır ve o sıkı yapısını ve elastikiyetini kaybeder. Doğum yapma ve genetik yapının da yatkın olmasıyla birlikte bu alandaki gevşeme çok daha belirgin hale gelebilir.

Bu durum cinsel hayatı çok olumsuz yönde etkileyebilir, Karşı cinsi hissedememe, cinsel tatminsizlik , haz alamamak, isteksizlik,  orgazm olamamak  gibi problemler yaratabilir ve bu durum evlilikleri bitirme, ilişkileri bozma noktasına dahi getirebilir.

Bu durum aynı zamanda bir sağlık problemi olan ” idrar kaçırma ” ya da neden olabilir. Vajinal kaslar gevşeyince idrar kesesini de taşıyamaz hale gelir ve gülerken, hapşırırken, öksürürken veya tuvalete yetişmeye çalışırken idrar kaçırmalara yol açabilir.

VAJİNA NEDEN GENİŞLER ?

Vajina en sık olarak yapılan doğumlar sonrasında genişlemektedir. Ayrıca vajina genişlemesini sağlayan diğer faktörler arasında:

İlerleyen yaş

Menopoz

Sık cinsel ilişkiler

Kürtaj, düşük yapma, sık jinekolojik muayeneler

Sigara kullanımı

Genetik Yatkınlık

Gebelik de kendi başına vajinal genişlemeyi arttırabilir. Diğer bir deyişle gebelik sezaryen doğumla sonlansa bile bir miktar vajinal genişleme oluşmaktadır.

GENİŞ VE YUMUŞAK VAJİNA

Hiç doğum yapmamış , kürtaj olmamış bazı genç kızlarda  doğuştan gelen yapısal bir problem olan ‘geniş ve yumuşak vajina’ olabilir.  (wide and smooth vagina). Bu problem nadir olarak görülse de cinsel ilişkilerin başladığı ilk yıllardan itibaren ilişkiden zevk alamama, partnerini hissedememe, orgazm olamama gibi sorunlara sebep olmaktadır.

Lazerle vajina daraltma işlemi bu hastalar için de çok umut verici ve çok başarılı sonuçlar aldığımız bir işlemdir.

LAZERLE VAJİNA DARALTMA

Lazerle vajina daraltma uygulamaları cerrahi bir işlem (ameliyat) olmadığı için riskleri son derece az olan, hasta açısından oldukça kolay tolere edilen, anestezi gerektirmeyen, ağrısız, acısız ve ileri teknolojik işlemlerdir. Bu nedenlerle özellikle son yıllarda rağbet görmüş, popülerlik kazanmıştır. Özellikle kadın ve erkek eşte cinsel uyarılmayı arttırmak, cinsel hazzı arttırmak, orgazmı kolaylaştırmak ve idrar kaçırma sorununu tedavi etmek amaçlarıyla yapılmaktadır.

LAZER İLE VAJİNA SIKILAŞTIRMA - LAZER İLE VAJİNA DARALTMA NEDİR ?

Vajinal sıkılaştırma,  herhangi bir kesi yapılmayan, dikiş olmayan, ameliyatsız vajinal kanalın Lazer teknolojisi ile fototermal şekilde sıkılaştırılması işlemidir. Bir prob ile vajinal kanala girilir ve tüm vajinal kanal 360 derece lazer ile taranır. Bu lazer ışığı tüm vajinal kanal boyunca kolajen sentezlenmesini uyararak vajinal kanalın sıkılaşmasını daralmasını sağlar.

Klinik çalışmalar Lazer ile vajina sıkılaştırma işleminin etkili, kolay ve güvenli olduğunu ortaya koymuştur.

LAZER İLE VAJİNA SIKILAŞTIRMA KİMLERE YAPILIR ?

Lazer ile vajina sıkılaştırma işlemi vajinal relaksasyon adı verilen, Vajinal kanalda gevşemesi olan her kadına yapılabilir. Daha çok doğum yapmış kadınlarda görülen bu durum , genetik yapıya bağlı yada yaşlanmaylada gelişebilir.

Tedavinin etkisi ile vajinal kanal daha dar ve sıkı hale gelir. Bu işlem aynı zamanda İdrar kaçırma problemini de ortadan kaldırır.

LAZERLE VAJİNA DARALTMA AĞRILI MIDIR ?

Hayır, kesinlikle değildir. Hastalar tarafından son derece rahat bir şekilde tolere edilir.

Lazer ile vajina daraltma işlemi ağrısız, güvenli, yan etkisi olmayan, kolay tolere edilebilen ve çok etkili bir tedavidir.

LAZERLE VAJİNA DARALTMA İŞLEMİNDEN SONRA İYİLEŞME SÜRESİ NE KADARDIR?

Hasta uygulamadan hemen sonra ayağa kalkar ve normal hayatına geri dönebilir. Herhangi bir istirahat gerekmez. Hasta iş hayatına da hemen dönebilir.  Aynı gün içinde banyo yapmanızda da bir sakıncası yoktur.

LAZERLE VAJİNA DARALTMA İŞLEMİNDEN NE KADAR ZAMAN SONRA CİNSEL İLİŞKİYE GİRİLEBİLİR ?

İşlemden bir hafta sonra normal cinsel hayatınıza devam edebilirsiniz.

LAZERLE VAJİNA DARALTMA İŞLEMİ SONRASI BENİ NELER BEKLİYOR?

İşlemden sonra birkaç gün hafif pembemsi, daha sonra 7-10 gün süreyle açık renkli çok hafif bir akıntınız olabilir. Ayrıca vajina içinde çok hafif şekilde yanma da görülebilmektedir. Doktorunuzla kontak halinde olmanız doğru olacaktır.

LAZERLE VAJİNA DARALTMA AYNI ZAMANDA İDRAR KAÇIRMA PROBLEMİNİ DE ÇÖZER Mİ ?

Evet aynı işlemle hem vajina sıkılaşıp daralırken; aynı zaman da bu işlemle idrar kaçırma probleminiz varsa aynı seansta bu durumda tedavi edilmiş olur. Yani hem cinsel hayatınız çok olumlu yönde düzelirken; hemde idrar kaçırma probleminiz de ortadan kalkar.

LAZERLE VAJİNA DARALTMA İŞLEMİ VAJİNUSMUS ( CİNSEL İLİŞKİYE GİREMEME, CİNSEL İLİŞKİDEN ZEVK ALAMAMA ) PROBLEMİNİ ÇÖZER Mİ ?

Vajinusmus çok sayıda kadının problemidir ve esas olarak psikoloji kökenli olduğu düşünülür.  Lazer probu ile o bölgeye girilip uyaranlar verilmesi ile çok sayıda vajinusmus hastasının tedavi olduğu gösterilmiştir. ,

Bu yöntemle vajinal kuruluk probleminde düzeldiği işlem sonrası o bölgenin tamamen yenilendiği, kan dolaşımının arttığı bilinmektedir.

LAZERLE VAJİNA DARALTMA İŞLEMİ KİMLERE YAPILABİLİR ?

Vajinal genişlemeye bağlı cinsel haz hissedemeyen, orgazm sorunu yaşayan kadınlar

idrar kaçırma problemi yaşayan kadınlar

Vajinal kuruluk sorunu olanlarda

Genital bölgede ilişki sırasında ağrı,acı sorunu yaşayanlarda,

Sık vajinal enfeksiyon (vajinit) geçirenlerde,

Vajinusmus problemi olanlarda

Başarı ile uygulanabilir.

Lazerle vajina daraltma uygulamaları ile çok sayıda problem aynı seansta etkili bir şekilde çözümlenebilir.

LAZERLE VAJİNA DARALTMA İŞLEMİ SONRASINDA CİNSEL HAYAT NASIL ETKİLENİR ?

Vajinal kanalın sıkılaşması hastaların cinsel hayatlarında çok olumlu bir değişim yaratır. Kişinin kendine cinsel yaşam içinde öz güveni artar. Cinsel hayat içinde daha çekinik, özellikle doğumlardan sonra genişlemiş vajinal kanalın farkında olan ve partnerini mutlu edemeyeceğini düşünen kadınların; tek seansta bu kadar konforlu bir tedavi sonrasında cinsel hayatlarında gerçekten bir devrim yaşanır. Hastalar cinsel hayat içinde daha aktif hale gelirken hem kendilerinin hem de partnerinin cinsel yaşamdan aldıkları haz artar. Lazerle vajinal sıkılaştırma işlemi; aynı zamanda hastalarda idrar kaçırma problemi varsa bu durumu da çözdüğü için aynı seansta hem vajina sıkılaştırma hem de idrar kaçırma birlikte tedavi edilmiş olur.

Lazerle vajinal daraltma işlemi teknolojinin bize sunduğu son derece efektif bir yöntemdir.

LAZERLE VAJİNAL DARALTMA İŞLEMİNİN AVANTAJLARI NELERDİR ?

Anestezi gerektirmeyen

Ağrısız

Kesi-Dikiş yapılmayan

Lazerle 25-30 dakika içinde yapılan

Etkisi uzun süren

İlişki sırasında ağrı-acı hissetme

Vajinal kuruluk

Vajinusmus

idrar kaçırma problemlerini de tedavi eden oldukça etkili başarıyla uyguladığımız bir tedavi yöntemidir.

LAZERLE VAJİNA DARALTMA TEDAVİSİ FİYATI?

Lazerle vajina daraltma tedavisi fiyatı hakkında bilgi almak için 0212 215 54 99 numaralı telefondan bilgi alabilirsiniz.