Mezoterapi ile Zayıflama Tedavisi

Home Mezoterapi ile Zayıflama Tedavisi

Mezoterapi ile Zayıflama Tedavisi

MEZOTERAPİ NE DEMEKTİR ?

Mezoterapi çok eski çağlardan beri kullanılan derinin orta tabakasına amacımıza uygun ürünlerin verilmesi işlemidir. En sık cilt gençleştirme için ve zayıflama ve selülit tedavilerinde mezoterapi yöntemini kullanıyoruz. Cilt gençleştirmede cildi gençleştirecek vitaminler, hyalüronik asit, antioksidanlar,peptidler verirken ; zayıflama ve selülit için mezoterapi yaparken yağ yıkıcı, selülit giderici ,sıkılaştırıcı maddeleri orta deri ve hatta yağ tabakasının olduğu bölgelere veriyoruz.

SELÜLİT NEDİR ?
Cilt altında düzensiz ve aşırı yağ birikiminin kan ve lenfatik dolaşımı bozmasıyla ciltte ortaya portakal kabuğu görüntüsüne selülit diyoruz.

SELÜLİT NASIL OLUŞUR?

Selülitli bölgelerde kan dolaşımı yavaşlamış demektir. Kan dolaşımı yavaşlayan alanlarda damardan doku aralığına sıvı sızmaya başlar.  Bu sıvı vücudun savunma mekanizması nedeniyle bağ dokusu tarafından sarılır. Bağ dokusunun sardığı kaçak sıvı deri altında kesecikler oluşturmaya başlar.  Bu keseciklerin etrafında zamanla yağ dokusunun da artmasıyla oluşan düzensiz yapılaşma ise vücutta portakal benzeri bir görünüme, yani bölgesel selülite neden olur.

Selülit oluşumunda  genetik ve hormonal yapımız ve yaşam tarzımız çok önemlidir. Bazen kilosu normal, hatta normalin altında olan zayıf insanlarda  bile selülit oluşabilir. Kadınlarda bulunan  Östrojen hormonu yağ birikimi ve selülit oluşumunu artırıcı etkisi vardır. Dolayısıyla kadın olamak selülit için tek başına yeterlidir. Erkeklerde selülit pek görülmez.

SELÜLİT NEDEN OLUR?

-Aşırı kilolu olmak

-Östrojen hormonu

-Yanlış beslenme

-Yaşlılık

-Hızlı kilo alıp verme ve şok diyetler uygulama

-Aşırı stres

-Dar giyinmek

-Sigara ve alkol tüketmek

-Spor yapmamak

-Hareketsizlik

-Genetik yatkınlık

SELÜLİTTEN KURTULMANIN YOLLARI

Bana en sık sorulan soruların başında en iyi selülit kremi nedir ?Selülitlerimden kurtulmak için ne yapmalıyım ? En iyi selülit tedavi yöntemi nedir ? gibi sorular yöneltilmektedir. Piyasada selülit önleyici çok sayıda krem ve ürün vardır. Ama hiçbir selülit kremi gerçek anlamada selüliti tek başına tedavi edemez. Mezoterapi yada AWT tedavilerimize destek olarak iyi bir selülit kremi kullanmak ancak tedaviyi destekleyebilir.
Selülit oluşmasını önlemek için öncelikle yeme alışkanlıklarımızı değiştirmek gerek . Sağlıklı beslenmek ; fast food denilen hızla tüketilen hazır gıdalar ve paket ürünlerden yememek daha çok sebze ve meyve ile ev yemekleri ile beslenmek ve bol su içmektir. Çok çay kahve tüketmekte, sigara alkol de selülit oluşumunu artırır. Spor yapmak ve iyi uyumakta hem genel sağlığımız hem de selülit oluşumunu önlemede önemlidir. Bütün bunlara dikkat edip hala inat eden lokal yağlanma ,bölgesel kilolar ve selülit tedavisinde bizler yardımcı olabiliyoruz. Özellikle genetik yakınlık sebebiyle olan inatçı selülit tedavisi ve bölgesel incelme tedavilerinde Mezoterapi ve Kliniğimizde uyguladığımız AWT lazer cihazı ile oldukça başarılı sonuçlar alıyoruz.

ZAYIFLAMAYI HIZLANDIRAN, KOLAY KİLO VERDİREN , SELÜLİT OLUŞUMUNU ÖNLEYEN YİYECEKLER

Selülit oluşumunu önlemek , çok kilo almamak ve şişmanlamamak için; daha çok sebze ve meyve yemeliyiz ve bolca su içmeliyiz. Başlıca selülit önlediğini bildiğimiz yiyecekler ; Brokoli, Muz, Ispanak, Lahana, Yumurta, Limon, Ananas, Domates ve Zeytinyağını daha çok tercih edebiliriz.

MEZOTERAPİ İLE BÖLGESEL ZAYIFLAMA VE SELÜLİT TEDAVİSİ

Çok sayıda kolay kilo verme ve zayıflama yöntemi vardır. Teknolojinin gelişmesiyle birlikte üretilen yeni lazer sistemleri ve cihazlar bölgesel lokalize fazla kilosu olanlar için, şişman insanlar için ve selülit tedavisinde ameliyatsız bölgesel incelme ,bölgesel kilo verme ve zayıflamak isteyenler için büyük umut haline gelmektedir. Gerçekten de kalıcı ve etkin sonuç veren doğru yapılan mezoterapi ile hedeflenen kilolara kısa zamanlarda ulaşıp kilo verebiliriz.

Zayıflama yöntemlerinde kalıcılığı ve etkinliği tartışmasız en iyi olan yöntemlerden biri mezoterapidir. Mezoterapi kelime anlamı olarak mezo orta demektir. Mezo yani cildin orta tabakasına uygulanan tedavi olmasıdır. Cildin orta tabakasına yağ yıkıcı, yağ eritici lipolitik ürünler verilerek o bölgedeki lokal yağlanma ve dolayısıyla da selülit tedavisi yapılmış olur.

BÖLGESEL İNCELME VE ZAYIFLAMA TEDAVİSİNDE MEZOTERAPİ

Cildin orta tabakasına çok ince uçlu iğnelerle zayıflamaya yardımcı olan yağ yıkıcı maddeler enjekte edilir. Enjekte edilen ilaçlar metabolizmayı hızlandıran, yağ yakımından sorumlu lipaz enziminin çalışmasını sağlayan, kan dolaşımını hızlandıran özelliklere sahiptir. Bu sebeple mezoterapi hem zayıflama sağlarken  ve hem de selülitleri tedavi eder.

Mezoterapi tedavisi ilk olarak 1987’li yıllardan beri Fransız bilim adamları tarafından uygulanmış ve bugün 16 ülke başta olmak üzere yüzlerce tıp doktoru tarafından hastalara uygulanmaktadır. Mezoterapinin zayıflatıcı etkisi eski yıllardan beri kanıtlanmıştır. Mezoterapi ile genel vücut ağırlığı azalmaz, fazla yağlı olan bölgeye uygulanarak bölgesel bir zayıflama elde edilir

Dünyada uzun zamandır kullanılan bu yöntem Liposuction’a alternatif ameliyatsız bir yöntemdir. Pek çok hasta Liposuction operasyon sonrası iyileşme sürecini istemediği ve hızlıca günlük hayata dönmek istediği için ameliyatsız yöntemlere doğru yönelmiştir.

Fosfatidil Kolin ve Deoksikolat aktif maddeleri lipolitik mezoterapi işleminde kullanılan etkili maddelerdir. Ek olarak bazı peptidleri içeren ürünler mevcuttur. Bu şekilde yağ kaybedilen bölgelerde derinin sıkılaşması da sağlanarak, bölgesel incelme ve selülit tedavi edilirken; sarkmalarda engellenmiş olur.

ZAYIFLAMA VE SELÜLİT TEDAVİSİNDE MEZOTERAPİNİN AVANTAJLARI NELERDİR ?

Mezoterapi oldukça güvenli ve etkili bir lokal zayıflama ve sellülit tedavi yöntemidir. Çünkü net olarak inatçı yağlanmanın olduğu alanlara yağ yaıkıcı maddeler ve dolaşımı hızlandıran maddeler enjekte edilmektedir. Mezoterapi tekniği diğer zayıflama ve lazerle zayıflama ve sellülit tedavileriylede kombine edilebilirler. Biz de kliniğimizde kullandığımız AWT lazer ile kombine tedaviler yapmaktayız.

Mezoterapi göreceli olarak neredeyse ağrısız bir yöntemdir. Zayıflama tedavisinde kullanılan iğneler çok ince uçlu iğnelerdir. uygulandığı bölgede ciddi bir acı ve ağrı vermezler.  Kullanılan iğneler ciltte sadece küçük ısırıklar şeklinde hissedilir. Mezoterapi esnasında asla anesteziye ihtiyaç duyulmaz.

BÖLGESEL ZAYIFLAMA - BÖLGESEL İNCELME TEDAVİSİNDE MEZOTERAPİ HANGİ BÖLGELERE UYGULANIR ?

Vücudun en çok yağ depoladığı karın, bel bölgesi, kalça, üst bacaklar, iç bacaklar, kol bölgesine uygulanabilir. Sıklıkla mezoterapi ile tedavi ettiğimiz bölge ise Gıdı bölgesidir. Gıdı tedavisi, gıdı eritme ve gıdı toparlama için de çok sık mezoterpi yöntemine başvuruyoruz.

BÖLGESEL İNCELME , ZAYIFLAMA VE SELÜLİT TEDAVİSİNDE MEZOTERAPİ NASIL YAPILIR ?

Lipolitik mezoterapi öncesinde lipoliz yapılacak bölge işaretlenir ve bölgeye göre kullanılacak aktif madde dozu belirlenir. Çok ince iğnelerle belirlenen bölgelerin yağ dokularının 12-14 mm derinine ilaç enjekte edilir. Lipolitik mezoterapi etkisini, yağ hücresinin zarının geçirgenliğini artırarak gösterir ve böylece yağların hücre dışına çıkmasını kolaylaştırır. Bu şekilde yağlar vücuttan kolayca atılabilir hale gelirler. Vücuttan atılmasını hızlandırmak amacıyla bol su içilmesi ve metabolizmayı hızlandıran yürüyüş benzeri egzersizlerin yapılması önerilir.

MEZOTERAPİ ACILI AĞRILI BİR İŞLEM MİDİR ?

Bu işlem çok ağrılı ve acılı değildir. Hastanın ihtiyacına yönelik olarak tasarlanmış zayıflama ve selülit formülü cilt altına ince bir iğnelerle enjekte edilir. Ağrı eşiği düşük kişilerde mezoterapi yapılacak alanlara lokal anestezik krem sürülebilir.

BÖLGESEL ZAYIFLAMA VE SELÜLİT TEDAVİSİNDE MEZOTERAPİNİN ETKİSİ NE ZAMAN GÖRÜLMEYE BAŞLANIR ?

Mezoterapinin etkisi daha tedavinin ilk seanslarından itibaren hissedilmeye başlanır. Ama esas etkiler 3. seans sonrasında gözle görülebilir hale gelir.

Mezoterapinin olası yan etkileri küçük kızarıklık ve morarmalardan  ibarettir. Mezoterapinin uygulanışı kesinlikle bölgesel incelme,bölgesel zayıflama , selülit tedavilerinde deneyimli iyi bir  uzman doktor  tarafından yapılmalıdır.

MEZOTERAPİ İLE BÖLGESEL İNCELME - SELÜLİT TEDAVİSİ FİYATI?

Mezoterapi ile zayıflama ,bölgesel incelme, selülit tedavisi fiyatları uygulama yapılacak alana göre  değişmektedir. Mezoterapi ile bölgesel incelme ve selülit tedavisi fiyatı hakkında bilgi almak için 0212 215 54 99 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.