Somon DNA Aşısı

Home Somon DNA Aşısı

Somon DNA Aşısı

Cildimiz yaşla birlikte nemini kaybeder, esnekliği sağlayan kollajen ve elastik lifler zayıflar. Cildin zamanla kaybolan nemini sağlamak ve hasara uğramış cilt altı dokuyu desteklemek için Somon DNA aşısı uygulanmaktayız

Yaşlanmayla beraber  doku ve hücrelerin kendilerini yenileme yetenekleri azalır. Cilt Gençleştirme işlemlerinin çoğu cildin tekrar kendini onarma ve yenileme mekanizmalrını harekete geçirme esasına dayanır. Günümüzde çok sayıda cilt gençleştirme, yaşlanma karşıtı yöntem olsa da Soman  DNA’sı ; cildi yenilemede en doğal işlemlerden biri olarak kabul edilir. İnsanın kendi dokusundan üretilen kök hücre tedaviside  buna örnektir. Ancak kök hücre için kişiden doku alınması, kök hücre elde edilmesi için o dokunun özel bir işlemden geçirilmesi gerekmektedir. Dolayısıyla günümüzde daha pratik yöntemler için arayış doğmuş ve somon DNA’sı ortaya çıkmıştır. Doğada insan DNA’sına en çok benzeyen DNA somon DNA’sıdır. Gençlik aşısı olarak da bilinen somon DNA’sı içerisinde yoğun miktarda hyalüronik asit ve çok sayıda vitamin, minarel, aminoasit, protein ve inorganik tuzlar vardır. Çok etkili bir Cilt Gençleştirme Yöntemidir. Ayrıca içerisindeki vitamin, mineral ve aminoasitler ile Somon DNA ile Leke tedavisinde de çok başarılı sonuçlar almaktayız. Ayrıca Somon DNA aşısı sivilce ve sivilce izlerinin tedavisinde , skar ve ameliyat izlerinde, çatlak tedavisinde ; özellikle  Fraksiyonel lazer, Altınİğne radyofrekans veya dermapen gibi uygulamalar ile kombine edilerek kullanıldığında oldukça başarılı sonuçlar almaktayız.

SOMON DNA AŞISI İLE NELERİ TEDAVİ EDEBİLİRİZ ?

Cilt Gençleştirme de oldukça etkili bir yöntemidir.

Cilde nem verir ve elastikiyetini artırir

Yüz, göz altı, boyun ve ellerdeki ince ve derin çizgilerin,kırışıklıkların tedavisinde

Göz altı morluk tedavisinde

Leke tedavisinde

Akne ve akne izlerinin tedavisinde

Çatlak tedavisinde

Yanık ve yara izlerinin azaltılmasında kullanabiliriz.

SOMON DNA AŞISI TEDAVİSİ NASIL YAPILIR ?

Somon DNA tedavisi genellikle uygulanacak bölgeye çok ince uçlu iğnelerle mezoterapi şeklinde uygulanır. Uygulama alanına loklal anestezik uygulandıktan sonra ; o bölge temizlenir ve mikroenjeksiyon tekniği kullanılarak 1-2 cm arayla somon DNA’sı cilt altına verilir. İşlem, hedeflenen bölgenin genişliğine bağlı olarak ortalama 20-30 dk sürer.

SOMON DNA TEDAVİSİ KAÇ SEANS YAPILAMALIDIR ?

Somon DNA Tedavisi çok kısa sürede cildin daha genç ve diri görünmesini sağlar. Uygulama sıklıkları uygulama yapılan alan göre değişmekle beraber ortalama 2-3 hafta ara ile minumun 3 seans önerilir. Ancak hepimizin bildiği gibi yaşlanma süreci hep devam ettiği için genel olarak antiaging cilt gençleştirme işlemleri için bir uygulama sayı sınırı yoktur.

SOMON DNA TEDAVİSİNİN ETKİNLİĞİ NE KADAR SÜRER ?

Somon DNA’sı deriyi kök hücre tedavisi gibi en doğal biçimde uyaran ve yenileyen bir uygulamadır. İlk seanstan sonra bile derideki ince çizgilerde düzelme ve lekelerde azalma gözlenir. Deri ekstra nem kazanır. Ancak bu etkinin uzun vadeli olması için en az 3 seanslık bir tedavi  önerilir. Tedaviler kalıcıdır ancak zaman durmadığı için ve yaşlanma süreci devam ettiği için tedavilerin doktorun önerileri ile tekrarlanmasında fayda vardır.

SOMON DNA AŞISI FİYATI?

Somon DNA aşısı nedir, somon DNA nın faydaları nelerdir ve somon dna aşısı fiyatı hakkında bilgi almak için 0212 215 54 99 numaralı telefonla iletişime geçebilirsiniz.